طراحی لوگو|طراحی آرم | طراحی لوگو نشانه یا زبان بصری
13370
rtl,single,single-post,postid-13370,single-format-standard,mkd-core-1.0,ajax_fade,page_not_loaded,,burst2-ver-1.1, vertical_menu_with_scroll,smooth_scroll,blog_installed,wpb-js-composer js-comp-ver-4.8.0.1,vc_responsive
 

طراحی لوگو نشانه یا زبان بصری

طراحی لوگو دامداران

طراحی لوگو نشانه یا زبان بصری

 

 

طراحی لوگو نشانه یا زبان بصری: با وجود پیشرفت های روز افزون در زمینه های مختلف تکنولوژی و افزایش آشنایی مردم سراسر جهان با یکدیگر از طریق مسافرت و رسانه های ارتباطی و تصویری که به قول مارشال مک لوهان کره زمین را در معنای یک دهکده.

 

 

 

ویژگی های بصری در طراحی لوگو

 

طراحی لوگو :جهانی توصیف کرده است مشکل یادگیری زبان همچنان مسله ایی جدی در امر ارتباطات است در راستانقش نشانه های تصوری در ایجاد زبان مشترک اهمیت بیشتری یافته است در هتل .فرودگاه ها .تفریح گاه ها و مکانهای عمومی چون بیمارستان ها و جاده ها .نمادها و نشانه های تصویری  پیامهای خود را به سرعت و بدون محدودیت به عموم مردم فارغ از ملیت . جنسیت وزبان منتقل می کنند فرقی ندارد در کجا باشیم ایران .کانادا یا چین .همه جا نشانه های تصویری قابل فهم هستند .

طراحی لوگو :نماد های بصیری همه جای دنیا اطراف را فرا گرفته اند تابلوهای راهنمایی رانندگی درهرکجای دنیا که باشیم معانی مشترک دارند تابلوهای داخل فردگاه ها مسیر ومکان هارا نشان می دهند نشانه های روی تجهیزات و لوازم کار و چگونکی قرار گرفتن قطعات در کنار هم را نمایش می دهند چراغ های ریز و درشت روی داشبورد راننده راازاتفاقات درونی آگاه کرده وسرعت سنج او را به رعایت سرعت استاندارد دعوت می کند به هر سومی نگریم نشانه ها به نمایش وضعیت وکارکرد دستگاه ها و موقعیت کیفی وکمی زندگی می پردازد .

admin
بدون دیدگاه

با عرض پوزش، فرم دیدگاه در این زمان بسته شده است.