طراحی لوگو|طراحی آرم | طراحی لوگو:گرمی و سردی رنگ
13497
rtl,single,single-post,postid-13497,single-format-standard,mkd-core-1.0,ajax_fade,page_not_loaded,,burst2-ver-1.1, vertical_menu_with_scroll,smooth_scroll,blog_installed,wpb-js-composer js-comp-ver-4.8.0.1,vc_responsive
 

طراحی لوگو:گرمی و سردی رنگ

طراحی لوگو جدید

طراحی لوگو:گرمی و سردی رنگ

در رنگدانه های ، آبی و همه ترکیبات آن جزوهرنگ های سرد محسوب می شوند، زرد و قرمز و ترکیباتشان رنگ های گرم را تشکیل میدهند . ترکیب های ثانوی بین رنگهای سبز و بنفش ، بستگی دارد .به میزان نزدکی به رنگ های گرم و سرد ، جزو آن دسته قرار می گیرند .

طراحی لوگو:خلوص ( درجه اشباع رنگی )

خلوص رنگی به میزان درخشندگی یا خاموش بودن یک فام بستگی دارد ترکیب یک فام رنگی با رنگ های خنثی درجه تیرگی /روشنی و خلوص را تغییر می دهند.

طراحی لوگو:معانی اکسپرسیو یا تداعی کننده رنگ

تونالیته ، گرمی و سردی و درجه خلوص رنگ ها می تواند عواطف و روحیه های بسیاری متنوعی را نشان دهد . رنگ از لحاظ بیان عاطفی قدرتمند ترین عنصر در بین عناصر بصری محسوب می شودچنانچه رنگ های روشن ، گرم و درخشان شادیبخش اند و رنگ های سرد ،تیره و خنثی ، احساساتی آرام ، خاموش و افسرده کننده را در طولانی مدت القاء می کنند.

admin
بدون دیدگاه

با عرض پوزش، فرم دیدگاه در این زمان بسته شده است.